Thursday, March 19, 2009

MAJLIS PERTUNANGAN AIN DAN MIRUL




Tarikh; 30/01/2009
Lokasi; Kg Burung Baru, Padang Pulut, Dungun Terengganu
Alatan; Nikon D80, kit lens 18-135mm1:3.5-5.6G

Ain dan Mirul; Ain ni ofismate aku, jadi dia tahu aku baru beli DSLR, diapun suruh aku amik gambar majlis pertunangan dia.
Akupun dengan dersemangatnyer menyahut cabaran tersebut. Maklumlah, nak jadi wedding Photographer. Aku amik gambar free jer, tak minta sesen pun, nak belajar jer. dia panggil aku pun kira oklah tu. Dapat la nasi minyak ngan gulai bungkus wat balik. Bagi makan housemate umah sewa aku.. huh kenyang korang..!!! pasni nak kawin panggil aku lagi Ain yea. Aku bubuh harga la plak.. huahuahua..!!
Time ni, amik gambar ngan build in flash jer. Lens konpom la kit lens.. skill pun xder sgt, ni lah hasilnyer.. huuhu.. KOMEN SKET..!!

No comments:

Post a Comment